Світова прем’єра найпотужнішого серійного гольфу всіх часів - новий Golf R
Новий Volkswagen Golf R: дріфт-режим і прискорення до «сотні» за 4,7 секунди
![VW Golf](https://www.volkswagen.ks.ua/novini/svitova-prem2019yera-naypotuzhnishoho-seriynoho-holfu-vsikh-chasiv-novyy-golf-r/@@poi.imageproxy/e41b4c29751341f7ac905684c2f36eea/e76d7134-2d8d-43c3-8e2f-fa67112629bb.jpeg/news)
Volkswagen офіційно представив новий «заряджений» хот-хетч Golf R.
Нове, «восьме» за рахунком покоління Volkswagen Golf поповнилося ще однією моделлю – хот-хетчем Golf R. Зовні «заряджений» Golf відрізняється агресивним дизайном передньої частини кузова з «гоночним» спліттером, спойлером на даху, унікальним заднім бампером з глянцево-чорним дифузором і двома парами хромованих партрубків вихлопної системи. Також серед відмінностей бічні «спідниці», стандартний панорамний люк у даху та 19-дюймові колісні диски з синіми гальмівними супортами. Під час презентації нова «ерка» постала у фірмовому для R-лінійки синьому відтінку Lapiz Blue Metallic, але у кузовний палітрі також присутні білий та чорний кольори.
![](@@poi.imageproxy/db5f1ec26c5d4300a7fc81bc9cceca28/fb1d8933-8700-49b5-9014-5cb285113c6e.jpeg)
Завжди з повним приводом, завжди надзвичайно динамічним, завжди з особливо ексклюзивним дизайном та обладнанням, завжди технологічним еталоном свого класу - класом Golf. І цього разу не інакше: Golf R стане першим Volkswagen, який випустить з новою повнопривідною системою до кінця цього року: 4MOTION з R-Performance Torque Vectoring. Ця інтелектуально мережева система забезпечує новий вимір динаміки водіння.
Усередині увагу привертають спортивні сидіння та велика кількість R-логотипів, які відрізняють автомобіль від стандартного хетчбека. Крім того, новому VW дістався 10-дюймовий сенсорний тачскрін і цифрова приладова панель.
Варто визнати, що горизонтальна архітектура передньої панелі інтер’єру дуже доречна в стилістиці Golf R. На вигляд усе дуже серйозно та строго, і водночас присутні невід’ємні спортивні атрибути на кшталт фірмових синіх акцентів і усіченого кермового колеса.
![](@@poi.imageproxy/9bad1e369a5c44a394981bc2764baa1d/2259df0e-6b0e-4839-9c58-1cdfb00ac009.jpeg)
![](@@poi.imageproxy/a684884329cc4d2db4fc4a2f4b69cc51/55cb4f1a-fd2a-4ce8-bdd1-55ff49bbaf0c.jpeg)
![](@@poi.imageproxy/81250816fe1d49d7af966afc829c9d0b/121a50f9-726f-4947-a671-ba0ec79c1696.jpeg)
![](@@poi.imageproxy/75422c93198747da8701e326bc84b0ab/5c417820-a19c-4a84-bae8-fe9c599c2dc3.jpeg)
Під капотом у нового Golf R 2.0-літрова «турбочетвірка» з віддачею 320 л.с. та 420 Нм крутного моменту. Коробок передач дві – шестиступінчаста «механіка» або семиступінчастий «робот» на вибір. Система повного приводу розподіляє потужність не тільки по осях, але й між задніми колесами. З таким набором хот-хетч прискорюється від 0 до 100 км/год за 4.7 секунди і розвиває максимальну швидкість 250 км/год.
Також Volkswagen Golf R дісталися: переналаштована підвіска із заниженим на 20 мм кліренсом, більш масивні гальма та система Vehicle Dynamics Manager, яка керуюча не тільки амортизаторами і електронним блокуванням, але й повним приводом. Ще одна «фішка» хот-хетча – режим Special, призначений спеціально для Нюрбургрінгу та ексклюзивне налаштування Drift у їздової електроніки окрім стандартних профілів Comfort, Sport, Race та Individual.