Новини від Фольксваген
07.11.2019

Правила підготовки автомобіля до зими

Зима - серйозне випробування для будь-якого автомобіля. Різкі перепади температур, морози, висока вологість, слизька дорога, хімічні речовини на ній - все це погано позначається на стані автомобіля і якості їзди. Правильна підготовка авто до зими допомагає уникнути неприємних наслідків.
01

До чого авто не підготувати?

На жаль, є прикрі моменти, уникнути яких неможливо. Наші дороги посипаються сіллю, різними хімічними речовинами. Потрапляючи на кузов в умовах високої вологості, вони викликають корозію. Сьогодні в комплексі процедур з підготовки авто до зими немає ніяких дієвих профілактичних заходів від цієї проблеми. Зате багато інших запобігти можна.

Підготовка машини до зими

Давайте розглянемо основні правила, яких треба дотримуватися, готуючи машину до суворих умов холодної пори року.

«Взуйте» зимову гуму

У місцевості з рясними снігопадами і низькими температурами зимова гума - необхідність. Вона допомагає поліпшити зчеплення зі слизькою від криги дорогою, підвищує керованість, скорочує гальмівний шлях.

При виборі зимових шин звертайте увагу на показник слашпленінгу - аквапланування. Подібний ефект виникає, коли канавки на шинах, призначені для відводу води, не справляються зі своїм завданням. В таких умовах автомобіль починає нести і утримати контроль вкрай складно.

До слова, на випадок, коли транспортний засіб застрягло і не може виїхати, добре мати з собою трохи солі, щоб підсипати під колеса.

Міняти шини треба відразу на всіх чотирьох колесах, а не «перевзувати» спочатку тільки ведучі. Їзда одночасно на різній гумі створює дисонанс в управлінні і може обернутися серйозним ДТП.

 

Перевірте тиск в шинах

У південних частинах України не завжди є сенс міняти гуму. Але в таких випадках важливо перевіряти тиск в шинах. Якщо воно нижче рекомендованого для даної марки, на гумі може бути закритий протектор. Це знижує рівень його зчеплення на дорозі і підвищує ризик занесення.

Під час заносу ні в якому разі не можна тиснути на гальмо. Треба відпустити газ і вирулювати в протилежну від занесення сторону.

Огляд АКБ

Взимку ця деталь випробовує підвищене навантаження. Якщо закінчується термін служби акумулятора, краще замінити його заздалегідь, восени. Зверніть увагу, що звичайний термін його служби - 3-5 років. Якщо батареї ще довго працювати, все одно варто переконатися в її справності:

1. Якщо АКБ обслуговується перевірте рівень рідини, відкрутивши кришку акумулятора. Якщо її недостатньо, додайте дистильованої води, до рівня.

2. Огляньте клеми й проведення. Якщо на них видно корозія (білий наліт), видаліть його зубною щіткою і сумішшю солі і кухонної соди.

Протестуйте масло

Важливо, щоб воно не було занадто в'язким. Основне його призначення - змащувати деталі двигуна, запобігати їх надмірне тертя і поломки. При низьких температурах мастило густіє і двигун перегрівається. Поцікавтеся в керівництві по використанню автомобіля, який тип масла і з яким показником в'язкості рекомендується використовувати в зимовий період. В принципі, заміну масла треба проводити 1 раз на рік або після кожних 10-15 тис. км.

Слідкуйте за рівнем антифризу

Рідина захищає двигун не тільки від замерзання при знижених температурах. У спекотну пору року вона не дає йому перегрітися, запобігає корозії. Тому важливо підтримувати оптимальне співвідношення антифризу і води: 50% на 50%. Якщо виявиться занадто багато води, при низьких температурах суміш замерзне і двигун перегріється.

Заливайте бак повністю

Їзда з неповним баком погано відбивається на стані двигуна в будь-який час року. Але взимку в напівпорожньому баку може утворитися конденсат, який стече в паливопровід і замерзне, перекривши шлях паливу в двигун. Ремонт в цьому випадку буде дорогим, але ще гірше, якщо машина затихне десь в дорозі.

Переконайтеся в справності обігрівача

Про те, що в мороз їздити з непрацюючим обігрівачем  вкрай неприємно, і говорити не варто. Але навіть при незначному зниженні температури несправний обігрівач доставляє багато незручностей. Відсутність обдування теплим повітрям призводить до запітніння лобового скла, що вкрай небезпечно для їзди. Якщо скло пітніє при справному обігрівачі, перевірте, чи щільно закриваються вікна і двері. Непрацюючий обігрівач  може говорити про зламану нагрівальної спіралі регулятора швидкості обдування.

Замініть склоомивач і щітки склоочисника

Ще одна запорука гарної видимості взимку - справні склоочисники. Щітки у них гумові, а тому з часом тріскаються, стираються і погано справляються зі своїми завданнями. Тому рекомендується міняти їх щороку, а краще кожні півроку. Не забувайте скидати сніг зі щіток і під ними перед тим, як рушити, інакше при включенні двірників можна пошкодити їх механізм.

Замініть склоомивач зимовим, рекомендованим в керівництві по експлуатації.

Перевірте патрубки і ремені

Насправді, цю процедуру треба проводити кожні 50 тис. км пробігу під час обслуговування транспортного засобу. Але перед холодами теж не завадить перевірити стан цих деталей. При низьких температурах з'єднання ще більше послаблюються. Якщо десь щось не було достатньо затягнуто, в мороз ця деталь може вийти з ладу.

Перевірте роботу повного приводу

Влітку зазвичай повним приводом не користуються, навіть коли їздять по бездоріжжю. Але взимку він може виявитися до речі, коли ви рушаєте на замерзлій або занесеної снігом дорозі. Чи включається система у кожної марки авто по-своєму, але перевірити її справність треба заздалегідь.

Як укомплектувати машину для зимових доріг

Незалежно від марки автомобіля, його стану і ступеня підготовки до зими, в ньому завжди повинні знаходитися:

• засіб, що допомагає розморозити замок дверей;

• ліхтар;

• скребок зі щіткою для очищення снігу;

• знак аварійної зупинки;

• трос;

• дроти з зажимами на кінцях (дроти з «крокодилом» для «прикурювання»), які допоможуть зарядити повністю розрядився акумулятор від машини-донора;

• лопата на випадок сильного снігопаду, коли транспортний засіб доводиться відкопувати.

 

Найважливіше правило напередодні зими - не скупіться і не економте на витратних матеріалах. В умовах низьких температур таке рішення може мати фатальні наслідки.

Максим
Тимошенко

консультант відділу додаткового обладнання та аксесуарів
Телефон: +38050 388 07 08
Мобільний телефон: +38050 318 01 13
Факс:

Олексій
Паламарчук

асистент сервісу
Телефон:
Мобільний телефон:
Факс: